tisdag 27 juli 2010

Dagens gåta

Varför kan jag alltid gå i en rak linje när jag går upp till grannarna men nedför känns det oftast som en labyrint? Waaj?
Jag blev bjuden på lite middagsplock hos Skatan och Flinten, det var najjs, ikväll står jag absolut inte för detta inlägg, imorgon kan det vara raderat!

Soffan iss gånn och jag har kiss i min säng (det är inte mitt, det är svarta faran som inte hittade till sandlådan), vart ska jag sova inatt? Jag har fem alternativ:
  1. Jag sover i sängen utan madrass
  2. Jag brummar upp en annan madrass
  3. Golvet (aj, aj)
  4. Spikmattan (AJ, AJ, AJ)
  5. Jag våldgästar en okänd person och kräver husrum och säng. Om dom, mot alla odds, säger nej så hotar jag dom med en klöv och säger att jag installerar en Per Gessle i deras sovrum som varje natt när dom ska sova spelar "Jag går och fiskar" (får ål ätörnity)
Ettan, helt ok
Tvåan, jobb
Trean, obekvämt
Fyran, Det är skönt med spikmatta, en lite stund!
Femman, det krävs planering och noga utvald okänd person, eftersom normala människor verkar gilla den där Gessle, varför tänker jag inte ta reda på!

Morgondagen får avslöja nattens val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar