onsdag 28 juli 2010

Rik eller fattig?

Jag är 750kr fattigare men tre fåtöljer rikare. Tre skitsnygga fåtöljer från Erikshjälpen, bästa second handstället i stan, men jag måste erkänna att det var lite läskigt att komma dit strax innan dom öppnade. Utanför stod nämligen "Second hand-ligan" med armbågar vassa som Ramboknivar, blickar som penetrerade vilken pansarvagn som helst och barnen, ja, barnen fick lida i form av grushalkning och sårskorpor. Men vem bryr sig om sådant när det skitbilligt?

Vi hade förställning nummer två av Morden vid Midsommarstången idag, fantastiskt kul idag, rolig publik och vi var roligare på scen idag än vad vi var på premiären, enligt mig. Nu tittade inte jag på föreställningen eftersom jag medverkade, men det kändes bättre. Kom och se vettja, kasta er på era fordon och dra er ut till Engesbergs Herrgård och kom och se Norrlandets Teaterförening imorgon, fredag eller lördag, ni kommer att skratta ihjäl er, det är ett löfte!

Boka era biljetter på 070 644 97 97

Recension:
http://arbetarbladet.se/kultur/recensioner/teater/1.2204522-fran-rocker-till-dalmals-poppe

facebook:
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/event.php?eid=118462034840980&ref=ts

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar