tisdag 3 augusti 2010

Gosigt värre, med betoning på VÄRRE

När man inte står i duschen och blir antastad av duschdraperiet så är myggen och getingarna på sina bästa goshumör. Jag fick ett tips om hur jag kan undgå att kela med draperiet, duscha med dörren öppen. Måste dock komma ihåg att låsa ytterdörren, annars kanske jag får otrevligt, eller trevligt besök. Jag väljer nog att låsa i alla fall.




Nu har vi rensat båda husvagnarna i Engesberg efter våra fem föreställningar av Morden vid Midsommarstången, det känns fortfarande tomt, vi är inte slutspelade...
Ett jätte tack till alla som hjälpte oss!

http://gd.se/kultur/teater/1.2216083-kom-igen-igenkanning-?sms_ss=facebook

http://arbetarbladet.se/kultur/recensioner/teater/1.2204522-fran-rocker-till-dalmals-poppe






Snart ska jag ut och boxas med myggen i den hemliga byn. Igår var de snälla mot mig, men jag har mina onda aningar att de planerar en större attack idag. Med boxningshandskarna och det elektriska tennisracketet i beredskap ska vi nog lyckas ta oss runt 6km spåret utan att bli påflugna av de små rackarna. Hoppas att handskarna och racketet hjälper mot påflugna joggare också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar